Meni
Moja korpa

Otkazivanje i reklamacija

Kupac ima pravo da otkaže Narudžbinu usluge dostave u bilo kom trenutku, pozivom na broj telefona koji je prikazan u kontakt formi ili putem emaila kroz kontakt formu.

Ako je Narudžbina usluge dostave otkazana pre nego što su proizvodi napustili sedište prodavca, Kupac ima pravo da traži povraćaj ukupnog iznosa za proizvode i isporuku.

Ako se Narudžbina otkaže pošto proizvodi napuste sedište prodavca, Kupac ima pravo da traži povraćaj iznosa za proizvode, ali i troškove vraćanja proizvoda u sedište prodavca.

Postupak otkazivanja narudžbine

Prilikom uspešno napravljene Narudžbine putem interneta Kupac dobija imejl potvrde (tj. potvrdu o uspešnoj Narudžbini poslatu imejlom).

Odmah nakon dobijanja potvrde o Narudžbi kupac može proselditi email o otkazu narudžbine ili to obaviti putem telefonskog poziva.

Omega Lion Kontakt centar obrađuje zahtev za otkazivanje narudžbine prilikom onlajn naručivanja i o ishodu obaveštava Kupca elektronski na dostavljenu imejl adresu Kupca.


Kako podneti reklamaciju

Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih potrošačkih prava koja se tiču saobraznosti robe ugovoru i izjavi o garanciji, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Potrošač može da izjavi reklamaciju:

  • putem telefona 063 8757 068
  • pisanim putem dopisom naslovljenim na Omega Lion, ul. Carice Milice 46, 35250 Paraćin. Formu obrasca preuzmite klikom ovde.
  • elektronskim putem, putem kontakt forme za reklamaciju klikom ovde

Ukoliko se reklamacija podnosi putem kontakt forme potrebno je dostaviti fotografije proizvoda na koji se reklamacija odnosi kako bismo bili u mogućnosti da reklamaciju obradimo u što kraćem roku.

Naš sajt koristi "kolačiće" i druge tehnologije kako bismo analizirali saobraćaj i omogućili dodatne funkcionalnosti našim korisnicima. Podatke o korisnicima ne delimo sa trećim licima. Nastavkom korišćenja web sajta saglasni ste sa našim pravilima korišćenja i polisom privatnosti.